« Wróć do panelu logowania
POMOC
dla Użytkowników Serwisów internetowych Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o.

1. Twoje KONTO Gofin - poznaj ogólne zasady

Warunkiem do korzystania z produktów elektronicznych Wydawnictwa Podatkowego Gofin jest posiadanie Twojego KONTA Gofin.
Każdy użytkownik może założyć indywidualne, bezpłatne konto. W tym celu należy:

Krok 1

Wejść na stronę www.logowanie.gofin.pl.

Krok 2

W module Załóż KONTO Gofin kliknąć w przycisk Załóż konto TERAZ » (A).

Krok 3

Wypełnić formularz, w którym należy uzupełnić pola:

  • Adres e-mail służbowy lub prywatny) (B),
  • Utwórz hasło (hasło musi składać się z minimum 8 znaków, zwierać co najmniej jedną wielką i małą literę oraz cyfrę) (C),
  • Przepisz kod z obrazka (D)

Jeżeli pola w formularzu są błędnie wypełnione, z prawej strony formularza pojawią się komunikaty z obsługą
błędu (E).

Krok 4

Kliknąć w przycisk Załóż konto »

Krok 5

Odebrać pocztę i potwierdzić podany w formularzu adres
e-mail.

Krok 6

Zaakceptować regulamin.

Założenie Twojego KONTA Gofin jest wymagane w przypadku:

  • Pierwszego logowania hasłem jednorazowym znajdującym się na fakturze (patrz rys. 4)
    Użytkownik logujący się po raz pierwszy do Serwisów internetowych danymi z faktury (użytkownik, hasło jednorazowe) musi założyć KONTO Gofin.

A) W panelu logowania należy wpisać użytkownika oraz hasło jednorazowe z faktury.

B) Kliknąć w przycisk „Zaloguj się”.

Następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.

Rys. 4

  • Składania zamówienia internetowego w serwisie sklep.gofin.pl (z wyłączeniem wybranych produktów).
    Konto zakładane jest w trakcie składania zamówienia w sklepie internetowym. Użytkownik wypełnia formularz Zakładania KONTA Gofin (patrz rys. 2) zapisuje dane, a następnie przechodzi do kontynuowania zamówienia. Po złożeniu zamówienia, na adres e-mail wysyłana jest wiadomość w celu potwierdzenia adresu e-mail podanego przy zakładaniu konta.
  • Korzystania z opcji płatności elektronicznej PayU „Zapłać teraz” (z wyłączeniem wybranych produktów) dostępnej na dokumentach:
      - potwierdzenia złożenia zamówienia internetowego,
      - proformie elektronicznej,
    a także poprzez proformę drukowaną, po zweryfikowaniu użytkownika na stronie www.fp.gofin.pl (dane do weryfikacji to: nr abonenta oraz kod weryfikacyjny - podany na proformie). Użytkownik wypełnia formularz Zakładania KONTA Gofin (patrz rys. 2) zapisuje dane, a następnie przechodzi do płatności. Po jej zakończeniu, na adres e-mail wysyłana jest wiadomość w celu potwierdzenia adresu e-mail podanego przy zakładaniu konta.
  • Korzystania z opcji potwierdzenia płatności tradycyjnej (bankowość elektroniczna) „Prześlij dowód wpłaty” dostępnej na dokumentach:
      - potwierdzenia złożenia zamówienia internetowego,
      - proformie elektronicznej,
    a także poprzez proformę drukowaną, po zweryfikowaniu użytkownika na stronie www.fp.gofin.pl (dane do weryfikacji to: nr abonenta oraz kod weryfikacyjny - podany na proformie). Użytkownik wypełnia formularz Zakładania KONTA Gofin (patrz rys. 2) zapisuje dane, a następnie przechodzi do płatności. Po jej zakończeniu, na adres e-mail wysyłana jest wiadomość w celu potwierdzenia adresu e-mail podanego przy zakładaniu konta. WAŻNE ! Załączony dowód wpłaty musi dotyczyć opłaconego dokumentu.
Po założeniu KONTA Gofin system automatycznie zaloguje do wszystkich przysługujących produktów elektronicznych oraz Sklepu internetowego.

2. Hasła dostępu - gdzie szukać?

3. Twoje KONTO Gofin

3.1. Logowanie
3.2. Twoje zakładki
3.3. Zarządzanie dostępami (możliwe z poziomu Konta głównego)
3.4. Usuwanie Twojego KONTA gofin (Konta głównego)

4. Uprawnieni do korzystania z Serwisów

5. Uprawnieni do korzystania z POMOCNIKÓW Księgowego w wersji PREMIUM

6. Uprawnieni do korzystania z PRZEWODNIKÓW on-line

7. Uprawnieni do korzystania z Serwisu Indeks Księgowań

8. Ustawienia plików cookies (ciasteczek)